Известие

Collapse
No announcement yet.

1.9 JTDm vs 2.4 JTDm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.9 JTDm vs 2.4 JTDm

    Тук се носи лошата слава на 2.4 и добрата на 1.9. Но вижте тези статистики.
    Тук. На 1.9 му намериха повече проблеми и го охарактеризираха като най-проблемен?! Обобщение: тук.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
    Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

  • #2
    Мале тая тема ще стане класика!
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Ох, потърквам и аз доволно ръце...

      Че отдавна искам повече инфо по въпроса, ама ме беше срам да пусна тема, след като няколко пъти съм задал същия въпрос из темите по раздела.

      Интересното е, това което научавам от познати джамбази - читавите 159ки с 2,4 вървяли по скъпо от тези с 1,9...

      Дали лошата му слава при нас не е от докарваните изтормозени бройки пък се питам аз?
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Comment


      • #4
        2.4 са доста по-малко екземплярите о 1.9 на пазара. Карал съм ги двете и разликата е доста. Просто постоянно ще ме гризе, че не съм си взел 2.4.
        Темата е класика, но не видях тема, в която да са синтезирани всички + и - на потърпевши. Ако има хора от форума със сериозно дефектирали 2.4 нека си кажат, защото само откъси чувам.
        Пр. 2.4 "Пукнат блок", ааа настръхнах!
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
        Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
        Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

        Comment


        • #5
          Нещата описани като проблеми при 1.9 от чичко Джон,ги има същите и в 2.4,говорим за ЕГР-и,ДПФ-и,водни помпи,като освен това включим спуканите глави,спукани колянови валове,2.4 се прави само със стария колектор,компресора на климатика е доста проблемен,тежък е и разбива по-често предни главини,съединителя и маховика са майка си баща си,като маховика при 2.4 се предава много,ама много по-рано от при 1.9/Люк са,а на 1.9 е Валео,разликата м/у двете марки за мен е от небето и земята/.Моите наблюдения са изцяло върху клиентски коли.Аз не защитавам 2.4,ама лично за мен 1.9 е по-стойностния мотор.Имам познат,който си търсеше 159,казах му да не е 2.4,ама не ме послуша,после се проклина.Доста хора го познават даже тук във форума.
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Айде да се хвана и аз на хорото с 4 маловажни допълнения.
            1. Разликата във вървенето на двата мотора е много малка - проверено на практика, от сорта на 1 кола до 200(при летящ от 80), което за мен е едно нищо освен, ако разбира се не си купуваш кола за драг. След 200 2,4 естествено заминава(къде?!).
            2. 2,4 е 95кг по-тежка, което си е един чичак перманентно на предната седалка.
            3. Гори повече.
            4. След време, когато просто стане една евтина кола(неизбежно) ще се продаде по-трудно.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              Това за вървенето дето го спрягате навсякъде са пълни глупости.Просто 2.4 ката си върви в пъти по добре и с огромна лекота.Но може би искате 3 тира разлика за да каже някой че върви повече.
              CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
              Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                Това за вървенето дето го спрягате навсякъде са пълни глупости.Просто 2.4 ката си върви в пъти по добре и с огромна лекота.Но може би искате 3 тира разлика за да каже някой че върви повече.
                Аз споделям моят опит пък дали са глупости нека всеки да прецени, 2,4 си е една гемия и не е чак толкова мощна Не си натрапвай мнението, като раздаваш определения кое е глупост и кое - не! С 50 коня отгоре(на хартия) колко точно "пъти" е по-бърза, при положение, че е 100 кила отгоре?
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  Хайде да направим сравнението на баир на 1.9 и на 2.4
                  Не съм голям разбирач но преди да взема моята 2.4 се качих на 3-4 коли които бяха 1,9 а 5 -та беше 2.4 ката ,още що се качих и казах това ще е моята кола,нека си гори със 600 гр,повече гориво но и вървежа и тягата е 600 пъти повече от 1.9.Като здравина на двигател не знам кой е по-добър но за тяга просто не може да има сравнение.
                  Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                  Comment


                  • #10
                    В темата не става въпрос за старите jtd-та
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                      ...
                      1. Разликата във вървенето на двата мотора е много малка - проверено на практика, от сорта на 1 кола до 200(при летящ от 80), което за мен е едно нищо
                      ....
                      Това може да се случи само и единствено ако 1.9-ката е била с пренаписан софтуер, а другата е била сток.
                      Иначе до 200км/ч разликата е влакова композиция горе долу.
                      Сетих се и за още един вариант. Ето този =>
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        code - сигурно караш 1.9 Mjet затова си мислиш че върви колкото 2.4... друг път
                        sigpic 156 2.4 JTD 136hp

                        Comment


                        • #13
                          Тук в региона на една 2.4 JTDm стоковица в добро състояние, но автоматик и 200-те лошадей от 3 пускания и 3-те бях пред него с повече от кола с мойто (бивше) 1.9 JTDm само с ремап, дпф и егр. А и онази беше седан. Не казвам ,че 1.9 е по-бързата .. няма такова нещо .. но поне с 200 коньовия може да се заяжда и то успешно.

                          Въобще плюсовете на 1.9 са повече според мен .. като се тръгне от поддръжката и обслужването, та се мине покрай местните даници, такси, застраховки и прочее, от там и разхода, и колата и прочее, и прочее ..

                          Но всеки си знае за него си и всеки си има предпочитания и стремежи, и съответно всеки после си носи кръста сам.

                          Поздрави на всички
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                          Comment


                          • #14
                            Пичове, скоро ще кача моя влак на валяци да замеря колко коня са статодо...
                            Аз карам 2.4 и не бих го заменил за нищо.
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                              Тук в региона на една 2.4 JTDm стоковица в добро състояние, но автоматик и 200-те лошадей от 3 пускания и 3-те бях пред него с повече от кола с мойто (бивше) 1.9 JTDm само с ремап, дпф и егр. А и онази беше седан. Не казвам ,че 1.9 е по-бързата .. няма такова нещо .. но поне с 200 коньовия може да се заяжда и то успешно.

                              Въобще плюсовете на 1.9 са повече според мен .. като се тръгне от поддръжката и обслужването, та се мине покрай местните даници, такси, застраховки и прочее, от там и разхода, и колата и прочее, и прочее ..

                              Но всеки си знае за него си и всеки си има предпочитания и стремежи, и съответно всеки после си носи кръста сам.

                              Поздрави на всички
                              Със сток 200 коня въобще няма смисъл да се пускам щото направо ще го спра Философи много, но реалността е друга! А тя е, че 2,4 щеше да върви осезаемо повече, ако беше на кг на 1,9 На практика върви повече с една идея, колко е това - аз за себе си съм го установил с 5-6 поредни старта, та не ми се слушат разсъждения.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment

                              Working...
                              X